onsdag 9. mars 2011

Det nytter ikke å trosse været.

Fredagen dro jeg til barndomshjemet for å tilbringe noen dager med jakt og fiske.Det var litt dårlig værmelding for dagene frem over men jeg håpet på at det ikke skulle bli noe av det.Lørdag sto jeg opp til nordavind og snø.For dårlig vær til å gå i fjellet.Ble hjemme hadde en god del ting som skulle gjøres.

Bilde av barndomshjemmet i snøvær. 
Hadde planer å ta ut båten.Så det var bare å finne fram spaden å måke bort snøen.
Måtte se over tau som skulle brukes.
       
Kai uten landgang i lett snøvær.
Blide av båt havna.
Turen ble ikke helt som jeg hadde planlagt.På søndag hørte jeg værmelding for de 3 neste dagene og det meldte storm.Da valgte jeg å reise hjem før stormen kom.Det ble ikke jakt og fisketurer på meg denne gangen.Og nå er jo rypejakta snart over for i år så det var vel siste mulighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar