søndag 4. september 2011

Den som intet våger intet vinner.

På fredag gikk jeg til noen vann som så spennende ut på kartet,viste ikke om det var fisk i dem.Etter mange turer i sommer til områder som jeg vet har bra fiskebestand  kunne jeg tåle en bomtur.Det ble en tur på 3t 30 min og en stigning på over 600 m.Det var fint tereng å gå i for uten de siste 100 høydemetrene der var det mest ur.Det var ikke bare å finne telt plass men etter litt leting fant jeg en liten slett der det var bare noen småe steiner og det fikk klare seg.Rask oppsumering av turen.Så bare små røyer.Gikk ned på lørdagskvelden.Nydelig natur og fint høstvær.
Fjellvannet i nydelig sol.
Var akkurat plass til teltet.

Vannet var helt klar slik at det var lett å se fisken.

Mye vak.Bare så synd at jeg ikke så noen røyer som var over 100 gr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar