søndag 30. oktober 2011

Telt i fjellet

Tok med meg teltet å dro opp i rypefjellet slo leir på ca 450moh.Etter en god natts søvn var jeg klar kl 8 til å gå .Det startet dårlig for når jeg skulle krysse en elv gle jeg å tryna slik at hele venstre siden ble våt.Hadde ikke med reserve yttertøy slik at det var bare å gå med vått tøy å  håpe at sola ville titte fram  for å tørke tøyet.Hadde en fin jakttur på 8 t og det ble  par ryper i sekken også.Fikk regnvær de 2 siste timene før jeg var tilbake ved teltet å det gjorde at jeg var veldig våt ,skulle egentlig være en natt til ute men jeg valgte å pakke sammen teltet å gå ned.
Det var sne fra ca 600 moh.

Litt varm drikke må man ha.

Lirypa som jeg fikk hadde trukket opp der det var sne.Rypene var vanskelige å komme innpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar